۵۶۷۵ ۲۸۴۲ - ۰۲۱ info@gitiserver.com

نکاتی درمورد کسب درآمد از وب سایت خودتان - گیتی سرور | GITI Server

24 آذر 1399

post-thumnail

چرا باید سایت داشته باشیم؟ اگر می‌خواهید خودتان را به عنوان یک کسب و کار معرفی کنید و ترس از دست دادن مخاطب را به دلایلی مثل فیلترینگ و هک شدن پیج اینستاگرام نداشته باشید، باید حتما یک سایت برای کسب و کار خود طراحی کنید. در ادامه دلایلی مهم برای کسب درآمد از وب سایت  و همینطور داشتن وب‌ سایت را به شما معرفی می‌کنیم.

دلایل مهم برای داشتن یک وب‌ سایت اختصاصی

1-اعتماد سازی …!

یکی از راه‌هایی که می‌توانید اعتماد مشتری را جذب کنید، داشتن یک سایتی است که اعتبار خاصی به شما می‌دهد و باعث می شود مشتریان شما سریع و بسیار امن خرید کنند.

 

2-افزایش فروش …!

اگر می‌خواهید فروش شما در ماه به حداکثر میزان خودش برسد و بتوانید حتی در خواب هم فروش کنید و درآمد داشته باشید، نیاز به یک سایت دارید که به صورت آنلاین و سیستمی برای شما فروش انجام دهد.

 

3-فروش دقیق …!

اگر سایت داشته باشید، می‌توانید به راحتی تمام آمارها را به صورت دقیق به دست بیاورید و دیگر دنبال این نباشید که کدام جنس بیشتر به فروش رفته یا برعکس!

 

4-کم هزینه …!

ساخت سایت اگر با وردپرس انجام شود، هزینه بسیار کمتری خواهد داشت؛ به شکلی که می‌توانید با کمترین سرمایه یک سایت فوق‌العاده برای خودتان ساخته و کسب و کارتان را رونق بدهید.

 

5-وردپرس …!

مطمئن‌ترین، سریع‌ترین، راحت‌ترین، مقرون به صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین سایت را برای شروع کسب‌وکار، می‌توانید با وردپرس داشته باشید. وردپرس نسخه فارسی نیز دارد که بتوانید راحت از آن استفاده کنید!

 

چگونه می‌توانم کسب درآمد از وب سایت خودم داشته باشم؟

یکی از مهم‌ترین صحبت‌هایی که همیشه و مخصوصا این روزها انجام می‌شود، کسب درآمد اینترنتی است. افراد تلاش می‌کنند تا بتوانند از طریق روش‌های مختلف به درآمد اینترنتی برسند.

 

چرا کسب درآمد اینترنتی؟

دلایل مختلفی دارد ولی می‌شود گفت مهم‌ترین آن این است که افراد از طریق اینترنت خیلی راحت‌تر نسبت به کار فیزیکی می‌توانند درآمد کسب کنند. مخصوصادر حال حاضر به علت شرایط پیش آمده، کسب و کارهای فیزیکی تعطیل شده‌اند و کسب و کارهای آنلاین رونق بیشتری گرفته‌اند.

 

یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی

بدون شک می‌توانیم بگوییم سایت یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی است. روش‌های مختلف و زیادی هست؛ ولی با توجه به مزایایی که سایت نسبت به بقیه موارد مثل اینستاگرام و… دارد، ما سایت را توصیه می‌کنیم.

 

چرا کسب درآمد از سایت؟

روش‌های خیلی زیاد و مختلفی برای کسب درآمد از سایت وجود دارد؛ یعنی افرادی که مهارت دارند تا سایت طراحی کنند، با روش‌هایی که وجود دارد، می‌توانند کسب درآمد خودشان رو آغاز کنند؛ البته در کنار طراحی سایت، مهارتی به اسم سئو نیز وجود دارد که باعث افزایش رتبه سایت شما می‌شود.

 

روش های کسب درآمد از سایت

  • طراحی سایت برای مشتری
  • طراحی فروشگاه آنلاین خود
  • طراحی سایت شخصی و گرفتن تبلیغات
  • همکاری در فروش
  • فروش سایت
  • سئو سایت
  • ادمین سایت و…

درآمدی که می‌شود از سایت داشت!

اگر شما مهارت راه‌اندازی سایت را داشته باشید، از طریق حداقل ۶ روش می‌توانید شروع به کسب درآمد کنید. این درآمد می‌تواند تقریبا در بازه‌ی ۳ میلیون تا ۴۰ میلیون در ماه باشد.

هرکاری سختی‌های خودش را دارد!

درست است که می‌شود چنین درآمدهایی را از طریق داشتن مهارت طراحی سایت و سئوی آن بدست آورد؛ ولی سختی‌های خودش را نیز خواهد داشت.

قطعا بدون زحمت کشیدن برای کاری، نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *